30.000 firmanın tercih ettiği marka!
İLETİŞİMDE KALINEdenred Türkiye
Dünyada ön ödemeli kuponlarla öğle yemeği hizmeti sisteminin yaratıcısı, Türkiye’de de öncüsü ve lideri Edenred Türkiye olarak, 30 yıldır gerek işverenlere gerek çalışanlara gerekse de ülke ekonomisine katkımızı artırarak sürdürüyoruz.
Edenred olarak uzmanlık alanımız, maliyetlerinizi düşürecek, kaynaklarınızı daha verimli kullanmanızı sağlayacak ve tasarruf ettirecek hizmet ve çözümler sunmak.
Ticket Restaurant yemek kartı ile öğle yemeği masraflarınızda,
Ticket Car ile akarkayıt giderlerinizde,
Ticket Compliments hediye çeklerimiz ve kartlarımız ile teşvik ve ödüllendirme harcamalarınızda,
Bugün itibariyle 30.000’i aşkın kurumsal müşterimize ve onların 1,5 milyonu aşkın çalışanına 60.000’i aşkın üye restoran, kafe ve markette pazar lideri olarak hizmet vermekten gurur duyuyoruz.
Edenred olarak çalışma hayatınızın her anında yanınızdayız!
İş hayatınızı kolaylaştıracak, maliyet ve yönetim süreçlerinizde tasarruf sağlayacak çözümlerle dolu Edenred dünyasına hoş geldiniz!
Ürün ve Hizmetlerimiz
Başarı Hikayemiz
-
1992 - 2003
1992
Ticket Restaurant® markasıyla Türkiye'de ilk uluslararası firma olarak faaliyete başladık.
1998
Accor Services adıyla faaliyetimize devam ederek büyümemizi sürdürdük.
2002
Yenilikçi ve teknoloji odaklı yaklaşımımızla yemek kartı ürününü hizmete sunduk.
- 1992
- 1998
- 2002
-
2004 - 2007
2004
Sektördeki ilk ISO 9001 belgesini aldık.
2005
Ulusal Kalite Hareketi üyesi olduk.
2006
Ticket kullanıcılarına özel online fırsat kulübü Red Club’ı lanse ettik.
2007
Kamu kuruluşlarına yönelik Ticket Service sosyal yardım kuponlarını hizmete sunduk.
Sektörde ilk “4 Yıldızlı Mükemmellikte Yetkinlik" belgesini aldık.
- 2004
- 2005
- 2006
- 2007
-
2008 - 2009
2009
Kurumsal teşvik ve ödüllendirme ürünü Ticket Compliments hediye kuponlarını hizmete sundu.
Ticket Restaurant üyelerine yönelik üye işyeri alışveriş kartı Ticket Plus’ın lansmanını gerçekleştirdi.
Hizmet kalitesini sektördeki ilk “5 Yıldızlı Mükemmellikte Yetkinlik" belgesi ile bir üst seviyeye taşıdı.
- 2009
-
2010 - 2020
2010
2010’da Accor Grubu'ndan ayrılarak Edenred olarak faaliyet göstermeye başladık.
2013
Firmaların akaryakıt harcamalarını verimli şekilde yönetmelerini sağlayan Ticket Car ürünümüzü hizmete sunduk.
2015
Ticket Compliments ailesine Migros Money Club Kart’ı ekledik.
2019
Ticket Compliments ailesine CarrefourSA Kart’ı ekledik.
QR kod ile mobil ödeme sistemini lanse ettik.
2020
Sektörde bir ilk olan, NFC (Yakın Alan İletişimi) bazlı mobil ödeme sistemi EdenredPay’i lanse ettik.
- 2010
- 2013
- 2015
- 2019
- 2020
Kalite Politikamız
Kalite konusundaki hedefleri ve kalite performansını yükseltme taahhüdünü açıkça ortaya koyan ve üst yönetim tarafından onaylanan bir Kalite Politikası oluşturulmuştur.
Katma Değer Yaratma
Edenred Türkiye için rekabet bir ölçü olmayacaktır. Müşterilerini memnun etmek ve pazardaki liderliğini güçlendirmek amacıyla, tüm alanlarda hizmet farklıkları yaratmaya odaklanacaktır.
Operasyonel Mükemmeliyet
Edenred Türkiye hizmetlerini geliştirmek amacıyla, günlük iş süreçlerini iyileştirmeye yönelik gerekli tüm altyapı ve işgücünü oluşturacaktır.
Kurumsal Uyum
Edenred Türkiye olarak amacımıza ulaşmak için, organizasyonu tüm çalışanlar tarafından bilinen ortak hedefe yönlendireceğiz. Önemli mesaj, girişim ve hedefleri çalışanlara duyurmak amacıyla, şirket içi iletişimi etkin bir şekilde yürüteceğiz.
Kurumsal Uyum
Tıpkı sağlıklı bir insan vücudunda olduğu gibi, şirket içinde her fonksiyonun bir arada uyum içinde çalıştığı bir şirket kültürü geliştireceğiz. Şirket kültürünün gelişimi için, yöneticiler ve her kademedeki çalışan arasındaki iki yönlü iletişimin dürüstlük, saygı ve açıklık çerçevesinde yürütülmesine olanak tanıyacağız.
Kalite Sertifikalarımız
Kalite standardını daha yükseğe çıkarmak üzere yatırımlarını artırarak sürdüren Edenred; kaliteye verdiği önemi 2004 yılından bu yana aldığı kalite belgeleri ile bir kez daha gözler önüne sermektedir. Sektörde ilk kez alınan ISO 9001:2000 Kalite Belgesi'ni “Mükemmellikte Yetkinlik Belgesi” takip etmiş ve Edenred 2005 yılında KalDer'in yaşam kalitesinin yükseltilmesi amacıyla başlattığı Ulusal Kalite Hareketi'ne katılmıştır. Mevcutta, tüm süreçlerimiz sertifasyonuna sahip olduğumuz ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi’ne göre yönetilmektedir.
Varoluş Amacımız
Edenred Grubu, kuruluşundan bu yana, mottosuna uygun olarak, iş hayatının her gününde şirketlerin ve çalışanların yanında olmuştur. Grup, 46 ülkede 850.000'den fazla kurumsal müşteriyi, 50 milyondan fazla kullanıcıyı ve 2 milyon üyeyi birbirine bağlayarak, yemek kartları, akaryakıt ve filo çözümleri, teşvik ve ödüllendirme çözümleri gibi özel amaçlı kurumsal ödeme programları sayesinde bir yaşam döngüsü oluşturuyor. Edenred, varoluş amacını açıklayarak tüm paydaşları için sürdürülebilir değer yaratma sözünü bir kez daha taahhüt ediyor.
"Bağları zenginleştirerek güçlendiriyoruz. Daima, daha iyisi için” ifadesi Edenred’in azmine yeni bir ışık tutuyor, grubun kökleri, mevcut konumu ve öngördüğü gelecek arasında güçlü bir bağlantı kuruyor.
Bu varoluş amacı, grubun stratejik kararlarına ilham olmayı ve “İdeal” kurumsal sosyal sorumluluk politikaları ile organizasyona anlam katarak tüm ekipleri birleştirmeyi hedefliyor.
Bağları zenginleştirerek güçlendiriyoruz
"Bağları zenginleştirerek güçlendiriyoruz” ifadesi grubun, her bir faaliyeti, her bir işlemi derin bir tecrübeye, akıllı, güvenilir ve verimli bir bağa dönüştürme konusundaki uzmanlığını yansıtıyor. Gerçekten de her işlem, her bağ, bir ödemenin ötesine geçip çalışanların refahını ve satın alma gücünü, şirketlerin ise verimliliğini ve çalışanlar tarafından tercih edilebilirliğini artırıyor, istihdamı ve yerel ekonomiyi canlandırıyor.
Daima, daha iyisi için
“Daima, daha iyisi için” ifadesi ise bir ilerleme mesajı ve daha iyi bir gelecek anlamına geliyor. Sağlık ve esenlik üzerinde olumlu bir etkiye sahip Edenred çözümleri yerel ekonomiyi destekliyor ve hem ihtiyaç sahiplerini hem de çevreyi koruyor.
Bu ifade aynı zamanda bir taahhüt. Birçok bağın geçici olduğu bir dünyada Edenred sağlam, kalıcı, anlamlı, güvene dayalı ilişkiler kurmak için çalışıyor.
Manifestomuz:
Bağları zenginleştirerek güçlendiriyoruz. Daima, daha iyisi için.
Her şey küçük bir kağıt parçası ile başladı. Bir kuponla...
Restoranları ve çalışanları birbiriyle buluşturmak için kullandığımız ilk şey buydu.
O zamandan beri, biz Edenredliler hiç durmadık. Her zaman tüm kıtalarda bir araya getirmeye devam ettik.
Üye restoran ve kafeleri, kullanıcıları, şirketleri, kamu otoritelerini, bir araya getiriyoruz.
Ama daha da önemlisi, onları değerli hale getiriyoruz. Onların kalıcı olmalarını sağlıyoruz, güven inşa ediyoruz. Çünkü her şey beraber paylaşılan an ile ilgili. Bir hediyenin verdiği sevinç gibi. Daha kolay geçecek bir iş günü. Daha kolay geçecek bir yolculuk. Ve restoranlara gelen yeni müşteriler.
Edenred'de, iş ortaklarımızı buluşturmanın gücüne inanıyoruz. Onları güçlendiriyor ve onları da içine alan çözümlere yönlendiriyoruz. Daha fazla refah sağlayan yerel ekosistemler yaratıyoruz.
Ve daha fazla sağlık… Sadece insanlar için değil, çevremiz için de. Daha sıkı bağlar kurarak daha iyi bir iş yaşamı sağlıyoruz. Bir amacımız var: gelişmeye devam etmek, sürekli ilerlemek.
İş hayatında sunduğumuz tüm akıllı çözümlerde yapacağımız daha çok şey var.
Yeni teknolojilerle gelişirken bugün artık daha farklıyız. Başarı hikayelerimize de devam ediyoruz.
Bağlarımızı net bir değere dönüştürerek, insanlığın ve dünyamızın kazanmasını sağlıyoruz.
İşte bizim amacımız bu.
Bağları zenginleştirerek güçlendiriyoruz.
Daima, daha iyisi için.
Rakamlarla Edenred
- 45 ÜLKE
- 950.000 KURUMSAL MÜŞTERİ
- 52 MİLYON KULLANICI
Dünyada Edenred hakkında detaylı bilgi için tıklayın