CEO Gündemi:
Çalışan Yaşam Döngüsünde Ayrılış Aşaması

Makalemizden Önemli Noktalar

.

Daniel Kahneman'ın Zirve-Son Kuralı'na göre, ayrılış süreci çalışanların markanız hakkındaki kalıcı algısını belirler. Peki, çalışan yaşam döngünüzün bu kritik aşamasını ne kadar doğru yönetiyorsunuz?

.

Ayrılış, çekimi besler: Eski çalışanlarınız, en güçlü marka elçileriniz olabilir.

.

Kalıcılığı sağlamak mı, yoksa ayrılma nedenlerini anlamak mı? Bu soruya vereceğiniz yanıt, İK süreçlerinizi dönüştürebilir. Kalış mülakatlarıyla çalışan bağlılığını artırabilir ve ayrılış süreçlerini proaktif bir yaklaşımla yeniden tasarlayabilirsiniz.

Makaleyi PDF olarak indirmek için lütfen formu doldurun.

Makaleyi detaylı olarak okumak için PDF indirebilirsiniz.
Formu Doldurun, Sizi Arayalım! 
Bu form yalnızca çalışanlarına Ticket Restaurant yemek kartı sunmak isteyen işletmeler içindir. POS Başvurusuna devam etmek için tıklayın.
Bu form yalnızca çalışanlarına Ticket Restaurant yemek kartı sunmak isteyen işletmeler içindir. Bir Ticket Restaurant kullanıcısıysanız lütfen iletişim sayfasını ziyaret edin Sayfayı ziyaret et

 

Ana sayfa > Blog > Çalışan Yaşam Döngüsünde Ayrılış Aşaması