Petrol Ofisi AutoMatic Sistemi Nedir?
Petrol Ofisi AutoMatic Filo Yönetim Sistemi, filo sahibi işletmelerin, akaryakıt ihtiyacını “süratli, rahat ve güvenilir” şekilde, 81 ilde 1.800’ü aşkın Petrol Ofisi istasyonunda araçtan inmeye ve herhangi bir ödeme yapmaya gerek kalmadan karşılamalarını, akaryakıt tüketimlerini kontrol altında tutmalarını sağlayan etkin bir filo yönetim ve akaryakıt kazanç sistemidir.
Şirket Araçlarınızın Akaryakıt Giderleri %100 kontrol altında
Şirket araçlarınızın akaryakıt giderlerini eş zamanlı yönetmenizi ve tam anlamıyla kontrol altına almanızı sağlayan Petrol Ofisi AutoMatic ile
- Tüketilen toplam yakıtın miktarını,
- bu tüketimin hangi zaman aralıklarında yapıldığını,
- alınan yakıtla kat edilen toplam kilometreyi,
- aylık akaryakıt miktarını,
- belirli periyotlarda tüketilen ortalama akaryakıt miktarını %100 takip edebilirsiniz.
En geniş istasyon ağı
81 ilde 1.800’ü aşkın Petrol Ofisi istasyonunda Petrol Ofisi AutoMatic Filo Yönetim Sisteminin güvenilir hizmetinden faydalanabilirsiniz.
Her akaryakıt alımınızda tasarruf edersiniz
“Bir araçtan bin araca” fark etmeksizin, şirket araçlarınız için her akaryakıt alımında şirketinize sağladığımız tüm avantajlardan yararlandığınız gibi, özel ödeme koşulları ve indirim fırsatlarından da yararlanarak akaryakıt giderlerinizde tasarruf eder.
Harcama limitleri belirleyrek tasarruf miktarınızı artırırsınız
Esnek filo yönetimi sağlayan sistem ile şirket araçlarınıza akaryakıt harcama limiti belirleyebilir, gün, hafta, ay ve lokasyon bazlı sınırlamalar tanımlayarak kötüye kullanımı engellersiniz.
Araca tanımlı olmayan yakıtın alınmasını engellersiniz
Kayıtlı plakaya göre, doğru akaryakıtın doğru miktarda tedariğinin güvenle yapılmasını sağlar, hatalı yakıt alımına son verirsiniz.
7/24 detaylı rapor alabilirsiniz
Şirket araçlarınızın akaryakıt alımıyla ilgili ihtiyacınız olan tüm bilgileri Ticket Online platformundan görüntüleyebilirsiniz.
Onlarca fatura arasında kaybolmazsınız
Şirket araçlarınızın tüm yakıt alımları için onlarca fatura ile uğraşmazsınız. Her ayın 15’inde ve son gününde olmak üzere ayda 2 kez tarafınıza fatura kesilir. Böylece maliyet yönetiminiz kolaylaşır ve operasyonel kolaylık sağlarsınız.
Akaryakıt ödemelerinizi güvenle yaparsınız
Petrol Ofisi AutoMatic sayesinde akaryakıt alımları için çalışanlarınıza avans vermek, birer kredi kartı tahsis etmek, nakit ödemeleri takip etmek ya da masraf fişi hazırlamak gibi zamanınızı alan operasyonel işlere son verirsiniz!